poniedziałek, 5 maja 2014

prosto, ale z kolorem

Coraz częściej przyświeca mi zasada: im mniej, tym lepiej. Biżuterię ograniczam do minimum (często są to tylko drobne kolczyki, obrączka i ewentualnie zegarek), wybieram proste kroje i fasony. I w takich połączeniach czuję się najlepiej. Oczywiście, czasem jeszcze pozwalam sobie na szaleństwa, ale dziś pokazuję Wam jeden z tych banalnie prostych zestawów. I choć w samym połączeniu nie ma nic wyjątkowego, to mocny akcent kolorystyczny sprawia, że całość nie jest nudna.
Szpilki z różową podeszwą stanowią teraz dla mnie nieodłączną parę z tym płaszczykiem. Bo po co rozdzielać tak dobraną dwójkę:)? Reszta zestawu to czarne spodnie z białymi wstawkami, czarna bluzka i duża, pojemna torba typu bowling.









płaszcz- reserved
torba- bershka
żakiet- new yorker
bluzka, spodnie, buty- nn

53 komentarze:

  1. Cudny płaszczyk:) Myślałam kiedyś o dzierganym sweterku dokładnie w tym kolorze i podobnym fasonie - po Twoich zdjęciach poczułam, że koniecznie muszę wrócić do tego planu. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa tego sweterka, mam nadzieję, że zrealizujesz ten pomysł:).

      Usuń
  2. Ten płaszczyk już kiedyś chwaliłam, pochwalę jeszcze raz. Ślicznie w nim wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Płaszcz rozjaśnia całość. Sama bym taki nosiła ale pewnie taki kolor nie miałabym gdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom pasuje na wiele okazji:).

      Usuń
  4. Piękny płaszcz, cudny kolor i krój.

    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny minimalizm, też ostatnio stawiam na zegarki w biżuterii...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię zegarki, ale to moja mama jest ich ogromną fanką, ma ich chyba kilkanaście:).

      Usuń
  6. Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz w odcieniach różu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo też się dobrze w nich czuję. Aż się nadziwić nie mogę: ja i róż.

      Usuń
  8. Bardzo fajny płaszcz !!! Ładnie Ci w tym różu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż i czerń zawsze idą w parze - to jedne z moich ulubionych zestawień kolorystycznych :) bardzo Ci ładnie w takich kolorkach :) i... wydaje mi się, że taka długość spodni wydłużyła Ci nogi!!! :) super ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci. Niby ta długość spodni skraca nogi, ale ja właśnie czuję się w nich bardzo zgrabnie.

      Usuń
  10. nie wiem co napisać... buty całkowicie odebrały mi mowę ;) piękne są! zestaw również super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te buty to i mi skradły serce, szukałam dokładnie takich, więc jak przymierzyłam, tonie zastanawiałam się ani chwili.

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba ten płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewcia ten płaszczyk to ja już dawno zagięłam parol..a zestaw mimo że "bezpieczny" urzeka...elegancją, prostotą, a róż cudownie ożywia czarny zestaw...
    A ja dziś dla równowagi w przyrodzie kupiłam w Pepco cudowne spodnie w kwiaty, :)))
    I jak na razie nie mam kompletnie na nie pomysłu, hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem tych Twoich spodni:), na lato kwiaty idealne.
      Choć ja właśnie ostatnio coraz częściej stawiam na prostotę.

      Usuń
  13. przepiękny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi sie ten zestaw :) ekstra jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie, po co rozdzielać takie boskie połączenie...Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie ten twój płaszczyk i lubie jak w nim wyglądasz !!!! Niby nic jeden ciuch ,ale efekt - doskonały !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie: jeden ciuch, a właściwie 'robi' cały zestaw.

      Usuń
  17. Ten akcent w postaci rózowej podeszwy jest przysłowiową wisienka na torcie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po raz pierwszy napiszę komentarz: jest Pani piękną kobietą:urzekającą, kobiecą, apetyczną i atrakcyjną. Ubrania jak ubrania, to one na Pani interesująco wyglądają. Piszę na serio: zafascynowała mnie Pani w tym wcieleniu. Nie można oczu oderwać. Chciałbym tak wyglądać choć w połowie.
    pozdrawiam
    aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę! Zatkało mnie!
      Dziękuję za tak miłe słowa.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Z wrażenia napisałam: chciałbym, a miało być oczywiście chciałabym.

      Usuń
  19. Bardzo lubię takie nieprzekombinowane zestawy a ten płaszczyk jest cudowny! :)
    Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję. Przekonuję się do tego, że "mniej znaczy więcej".

      Usuń
  20. Ten płaszczyk w różowym kolorze, pięknie rozświetla całość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana ślicznie wyglądasz, pomimo, że w spodniach to mega kobieco, to chyba zasługa tego różu :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Często mniej znaczy więcej, a prostota nigdy nie wychodzi z mody :) Jak dla mnie świetnie, ten płaszczyk jest wspaniały, a w towarzystwie czerni prezentuje się na prawdę zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie z ust mi to wyjęłaś, klasyka i prostota to zdecydowanie dwa słowa, którymi kierując się przy ubiorze nigdy nie wyjdziemy na przebrane.

      Usuń
  23. Nuda??? Nie ma szans! Wyglądasz przepięknie. Różowy kolor Tobie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealne połączenie. Bardzo podoba mi sie taki styl i kolory.

    BOMBA <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ cudowna, klasyczna torba <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Alicja Szpunar-Chyćko Piękny , "nowoczesny' klasyczny styl- tak nazwałam Pani stylizację! Bardzo podoba mi się ten Pani różowy płaszczyk i cudowne szpilki, które są "kropka nad i " całej stylizacji ! Minimalizm w modzie stosują kobiety eleganckie - dlatego tak pięknie Pani tutaj wygląda ! Pozdrawiam !

    Moje zdjęcie i profil jest dostępny na Facebooku! Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zauważyłam, że powoli też idę w te stronę, choc nieraz jeszcze mnie ponosi... wygladasz przepieknie, klasycznie, a zarazem kolorowo!

    OdpowiedzUsuń