sobota, 24 maja 2014

mała biała

A właściwie to 'mała kremowa' to świetna alternatywa dla nieśmiertelnej 'małej czarnej', szczególnie na sezon wiosna/lato. Równie uniwersalna, może być też równie szykowna i elegancka. A założona do letnich sandałków może spokojnie sprawdzić się na co dzień. Pewnie nie raz mnie jeszcze w niej zobaczycie. Dziś w wersji dość eleganckiej, ale bez nadęcia. Zestaw na ślub naszych przyjaciół. Niestety nie dane nam bawić się na ich weselu, mój Mały Ssak uniemożliwia mi wyjście na jakąkolwiek imprezę, nie wspominając o całonocnym balowaniu. Ale chcieliśmy być z nimi choć w kościele, by być świadkami tak ważnej chwili. 

Początkowo sukienkę miałam uzupełnić pastelowymi dodatkami (pewnie jeszcze i w takim połączeniu się tu pokażę), ale ostateczni zdecydowałam się na czarne akcesoria i złote detale. Torebka, dzięki wstawce z panterki, wizualnie nie jest ciężka i nie przytłacza. Podobnie sandałki, choć czarne, dzięki delikatnemu fasonowi nie obciążają sylwetki. A złote akcenty świetnie współgrają ze złamaną bielą sukienki.














 

sukienka- ebutik.pl (A)
torebka- newlook (S)
buty-nn (częstochowski bazar)
naszyjnik- promod (S)

50 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc coś mi w niej nie pasuje. Nie wiem co. Ale dodatki super. Szczególnie torebka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to, że zupełnie nie mam w niej talii:)? Ale i tak ją lubię.

      Usuń
  2. Prostota ponad wszystko! To jest klasa!
    Super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw!
    Torebka <3
    Pozdrawiam;*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czy ty w ogole keidyś dzieci rodziłaś?
    szok, piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mówi to ta, której figury zazdrości każda matka:), w tym ja oczywiście:).
      Buziaki!

      Usuń
  5. Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna wersja na upały, ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na upały może być za gruba, no i w końcu ma dłuższy rękaw, ale na ciepłe dni będzie super:).

      Usuń
  7. sukienka jest genialna! wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci śliczna Ewo ze białe sukienki zawladnely całkowicie moja wyobraźnią . Im prostsze tym lepsze . Taka Twoja chętnie bym widziała i w mojej szafie !
    Hmmmm to nie brak talii , to .... Atuty matki karmiącej zaburzaja nieco proporcje, ale ten okres w życiu mija, a klasyczna sukienka w szafie zostaje ;);) ja tam bym sie nie czepiała tylko dumnie pierś wpinała , bo przeslicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już od jakiegoś czasu szukała swojej 'małej białej', więc długo się nad tą nie zastanawiałam.

      Co do zaburzonych proporcji to możesz mieć rację:).

      Usuń
  9. Elegancja i prostota zawsze się obroni, nic dodać nic ująć. Urok tej sukienki to akurat brak dosłowności w opinaniu i odkrywaniu sylwetki, moim zdaniem zupełnie nie odbiera seksapilu - wręcz przeciwnie - właśnie to niedopowiedzenie jest MEGA sexi ;-) Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, napisałaś dokładnie to, co myślę o takim fasonie, z tym, że ja nie umiałam ubrać tego w słowa:).

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba ta sukienka, a i figura super - jest naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale z tą figurą to jeszcze długa droga przede mną, by było super:).

      Usuń
  11. Ślicznie Kochana wyglądasz w tej sukience! :) ...a buty, to istne cudeńka! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty tego typu kupowałam już od kilku sezonów, ale ciągle wypadał mi inny wydatek, a te kosztowały zaledwie 45zł, więc się skusiłam.

      Usuń
  12. Przy tej sukience masz duże pole do popisu pod względem doboru dodatków. Sukienka za każdym razem może być inna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie takie ciuchy lubię najbardziej:)

      Usuń
  13. sukienka jest ekstra :) świetnie w niej wyglądasz no i mega plus za torebkę :) świetnie dodaje pazura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak jak pisałam początkowo miały być inne dodatki, ale było jakoś mdło, stąd taki wybór.

      Usuń
  14. Wyglądasz ślicznie, elegancko i bardzo zgrabnie!
    A do tego masz fantastyczny makijaż ;)
    Białe sukienki też lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. Makijaż w sumie zbliżony do mojego codziennego, bo zawsze lubię mieć podkreślone oczy:).

      Usuń
  15. Minimalizm w świetnym wydaniu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. idealne proste połączenie. Biała sukienka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się prezentujesz, subtelnie i elegancko. Teraz ciesz się Maleństwem, jeszcze nie raz będziesz śmigać po parkiecie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ale z drugiej strony wesele przyjaciół to nie byle jaka impreza, a dzień wyjątkowy i fajnie byłoby świętować go z nimi.

      Usuń
  18. No no super :) pięknie wyglądałaś. Kopertówka świetna, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej jak pięknie!!! Wyglądasz jak z bajki! Bardzo szykownie i elegancko:) Mam nadzieję że nie raz pokażesz się nam jeszcze w tym cudeńku**

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz!! Wszystko na TAK! I to olbrzymie! :) Cudowna sukienka, buty, Ty w niej i torebka taka mrrrr :) I widzę znajomą miejscówkę :)) Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sukienka, uwielbiam małe białe :)

    OdpowiedzUsuń