niedziela, 11 maja 2014

beż i granat

Na jednym z moich ulubionych blogów pojawiają się, m.in, połączenia kolorystyczne warte uwagi. Sam blog jest kopalnią wiedzy i ciekawych pomysłów, więc naprawdę warto zajrzeć, mowa o Ubieraj się klasycznie.
Ja przeczytałam go od deski do deski, próbując dojść do tego jakim typem kolorystycznym jestem. Analiza kolorystyczna napisana jest bardzo ciekawie i przejrzyście, ale ja i tak nie potrafię się odpowiednio sklasyfikować. 
Ale wracając do połączeń kolorów, Maria robi piękne kolaże, zainspirowane duetami barw zaproponowanymi przez czytelniczki. Mi szalenie spodobało się połączenie beżu i granatu- niby oczywiste, ale nie przypominam sobie, bym w ostatnim czasie nosiła ubiór w tych kolorach. Postanowiłam więc nowe, beżowe spodnie połączyć właśnie z granatem, do tego dodałam rozjaśniająca biel i akcenty marinistyczne.

I przypominam o konkursie, już końcówka: klik







spodnie- ebutik
top- takko
buty- deichmann
żakiet- pepco
chusta- sh
torba- targ




31 komentarzy:

  1. Twój zestaw jest super! Wszytko mi się w nim podoba. Też miałam zamiar połączenie tych kolorów wykombinować :)
    A blog uwielbiam. Te posty o nieoczywistych połączeniach kolorystycznych są hipnotyzujące. mam ochotę wykorzystać każde połączenie i też miałam zamiar zrobić taki cykl na blogu w sensie zestaw inspirowany jednym z tych połaczeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. I czekam w takim razie na Twój zestaw w tych barwach.

      Usuń
  2. Pięknie :-) Beż i granat to jedno z moich ulubionych połączeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, chętnie wskoczyłabym w Twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, śliczna chusteczka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta to najnowsza zdobycz:), bardzo mi podpasowała.

      Usuń
  5. Ale świetnie tę chustę tutaj wrzuciłaś. Naprawdę pięknie, uwielbiam jak kobiety się tak ubierają ♥ Dziękuję bardzo za polecenie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario polecać będę jeszcze nie raz i to nie tylko na forum bloga, po prostu otworzyłaś mi oczy na wiele spraw, Twój blog jest dla mnie źródłem inspiracji i mądrych rad.
      I bardzo dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  6. Świetnie!
    Faktycznie granat z beżem jakoś u mnie też poszedł w zapomnienie.... Może dlatego, że beże zastąpił karmelowy i rudy?
    Muszę poszperać w szafie :)

    A - i spodnie masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam teraz na Twój zestaw w tej tonacji:).
      Buziaki!

      Usuń
  7. świetny zestaw :) taki klasyczny ale jednak coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chyba tak właśnie lubię najbardziej.

      Usuń
  8. I absolutnie fantastycznie Ci sie udało zgrać te elementy w świetny - elegancki i jednocześnie wygodny zestaw! Tak , tak lubie najbardziej . Zreszta nie pierwszy raz swietnie trafiasz w moje poczucie estetyki i kolorystyki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, chyba ogólnie mamy dość zbliżony gust i nasze ubranie musi spełniać podobną rolę- dom, praca.

      Usuń
  9. Uwielbiam takie zestawy - nic dodać, nic ująć. Wyglądasz z klasą i szykownie, ale nie "sztywno" ;-)
    Pozdrowionka!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorystyka super - klasowa elegancja!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  11. klasyka to jest to co kocham, ale moda jest po to żeby się nią bawić. Nie zaszkodzi wprowadzić trochę udogodnień w postaci bardziej ekstrawaganckich dodatków. Zestaw bardzo mi się podoba, dobrze Ci w takim wydaniu kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna długość spodni - lubię takie klasyczne połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten blog znam...wpadam na niego od czasu do czasu gdy buszuje szykując modowych inspiracji.. świetne są jej propozycje łączenia kolorów w kolażu..
    Mnie się wydaje, że klasyka okej, ale najważniejsze to poznać atuty swojej figury.. Mnie tez trudno określić czy jestem lato, czy zima, czy typ chłodny czy zimny... Najważniejsze to dobrze się czuć w wybranym zestawie... Twoja propozycja bardzo fajna trochę klasyki, marynistyki..na bogato :)
    Piekna apaszka

    OdpowiedzUsuń
  14. DLA MNIE WSPANIALE!

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Alicja Szpunar-Chyćko Wygląda Pani świetnie i elegancko w tej tonacji kolorystycznej. Jest wprost dla Pani - tak uważam !

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no nie sądziłam, że beż może tak świetnie grać z błekitem, pozwól, że się zainspiruję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo szykownie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń