środa, 21 maja 2014

21.05

Zawsze, jak dodaję posta z takim prostym połączeniem, od razu świta mi w głowie: PO CO? Przecież to zupełnie nic odkrywczego, czy naprawdę sądzę, że założenie białych spodni i czarnego topu to już zestaw na bloga? Przecież ludzie szukają na blogach inspiracji, czegoś ciekawego, a ja tu wyskakuję z połączeniem, które zakłada połowa kobiet po przysłowiowe bułki do sklepu.
Wiem, że to nic wyjątkowego. Wiem, że stylizacja to żadna. Wiem, że o inspiracji mowy być nie może. Ale tak właśnie wglądam na co dzień, a nie widzę sensu w pokazywaniu wymyślnych zestawów, które nie mają żadnego odbicia w rzeczywistości.
Lubuję się właśnie w banalnych połączeniach, praktycznie nie noszę biżuterii, a i paleta barw, które noszę ostatnio znacznie zmalała. Stawiam na prostotę- niekoniecznie na modny 'minimal', ale na zwyczajność. I bardzo dobrze się czuję w takich zestawach, więc i blog  w takie obfituje. 

 






 


spodnie- ebutik (A)
top- sinsay (A)
buty- atmosphere (vinted.pl)
torba- bershka (S)

47 komentarzy:

  1. Ewuniu kochana...takie niby zwyczajne zestawy trzeba umieć nosić...w swoim prezentujesz się ślicznie, świeżo i kobieco...i choćby dlatego powinnaś nam je pokazywać:) a poza tym masz cudowną figurę, w życiu bym nie pomyślała, że niedawno urodziłaś swoją kruszynkę, wracasz do formy , super, tak trzymaj:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona tyle miłych słów na raz, że się zaczerwieniłam. Dzięki Kochana!

      Usuń
  2. Buty są genialne i z nimi zestaw wcale nie jest taki prosty;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taką nadzieję, że przełamią one trochę ten nudny zestaw. Cieszę się, że się udało.

      Usuń
  3. Świetna torba i butki :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty robią Ci całą stylizację no i torebka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli sprawdza się 'magia dodatków':).

      Usuń
  5. masz świetną torbę i buty, fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki Ada! Torebka kupiona na wyprzedaży, także miałam farta.

      Usuń
  7. O właśnie - @Karolina z pod palców mi to wyjęła :)
    Buty "robią" ten zestaw - maksymalnie go podkręcają :)

    Aż mi do ciebie niepodobne, że biżuterii brak :) Chyba, że względy praktyczne (dzieci szarpiące za wisiorkl :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matka matkę zrozumie:), biżuteria ostatnio ma marne szanse przetrwania.

      Usuń
  8. Klasyka zawsze jest fajna !!! Fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mi się spodobał inny, prostszy model, ale chwilowy brak kasy spowodował, że szukałam tańszej wersji i na vinted.pl upolowałam te.

      Usuń
  10. Ale buty fajne - bardzo ciekawie wyglądają. A takie zestawy na co dzień najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to chyba tak z przekory, albo Ja się nie znam, hehe.. twoje "proste" zestawy nie są ani zwykłe ani banalne. Potrafisz przemycić pazur i jest bardzo kobieco i seksownie :P pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gośka! Ale spójrzmy obiektywnie, te 'zestawy' są proste do bólu:).

      Usuń
    2. A wiesz, że prostota to największa.. sztuka?
      A Ty dodatkowo przemyciłaś akcent w postaci modnych i seksownych botków...
      Więc przykro mi :PP, ale masz już chyba ten zmysł, że nawet "proste zestawy" są u Ciebie takie spójne...może dlatego, że na Tobie wyglądają świetnie ..buśka..

      Usuń
  12. na niezwyklej kobiecie i zwyklak wyglada inaczej, nie kazda tak potrafi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedne z najmilszych słów, jakie ostatnio ktoś skierował w moim kierunku. Dziękuję bardzo!

      Usuń
  13. Pierwsze -schudłaś mi Kochanie! Drugie, matko, szukam takich butów wszędzie (poza Zarą, tam są i cena z kosmosu) cudne! Trzecie, pochwalam i podzielam podejście odzieżowe! Czwarte - kiedy kawa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko:)
      1) może minimalnie coś zleciało z wagi, ale do wagi idealnej jeszcze bardzo długa droga.
      2) ja polowałam na podobne w sklepach wysyłkowych i najtańsze znalazłam na elilu (ogólnie ceny tych samych butów w różnych sklepach różniły się nawet o 70 zł), ale i tak przekraczały mój budżet, więc byłam przeszczęśliwa jak znalazłam te na vinted:)
      3) dziękuję:)
      4) pierwszy czy drugi weekend czerwca:)?

      Usuń
  14. Co jak co ,ale dzięki butom banalnie nie jest ;) poza tym białe spodnie kocham bardzo :) fajnie jest !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) i ja uwielbiam białe spodni- podstawa mojej garderoby na lato (i nie tylko).

      Usuń
  15. Takie zestawy są najlepsze;) Ja też raczej wybieram te "proste" stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co Ty mówisz o braku inspiracji :) z tymi butami to mega inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak buty to był dobry zakup:).

      Usuń
  17. Świetnie Kochana, że pokazujesz realne stylizacje też tak robię i w drugą stronę lubię odwiedzać takie blogi bo lubię zbierać inspiracje, które będę mogła wykorzystać na co dzień :) Świetne buty :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię tego typu butów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja też nie lubiłam, zawsze wydawały mi się zbyt wulgarne, ale jakoś w tym roku postanowiłam sobie takie sprawić i jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  19. To, że proste połączenie to nie znaczy, że złe :).
    Bardzo podoba mi się torebka.
    Jestem ciekawa czy te buty są wygodne bo wyglądają trochę zabójczo :D ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam zaskoczona, bo też się bałam o komfort ich noszenia, a tu miła niespodzianka- noszą się świetnie. Oczywiście, mają wysoki obcas, więc na długie spacery nie polecam, ale na takie przemykanie od auta do domu/knajpki itd są super, żadnego dyskomfortu.

      Usuń
  20. To ciekawe, bo nigdy nie byłam fanką takich butów, a tu - proszę- zaintrygowały mnie... Kolejny raz się przekonuję, żeby nigdy nie mówić"nigdy" :-) One rzeczywiście dają tej stylizacji energetycznego "kopa", ale i bez nich spodobałby mi się ten zestaw - klasyczny, nie-udziwniony i przez to uniwersalny - ja osobiście czuję się najlepiej w takich "zwyklakach" (złe słowo, ba ma zabarwienie chyba ujemne a nie o to mi chodzi, ale przez ten upał mózg jakoś słabo pracuje). No i pewnie dlatego zawsze tu zaglądam, podziwiam i szukam inspiracji :-) PS. Ewo,figura na medal!!! Matko jedyna, żebyś Ty za bardzo nie schudła, bo - moim zdaniem - jest super kobieco, tak trzymaj :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, czytanie komentarzy od Ciebie to zawsze miód na moje serce. Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  21. Nsjprostsze rozwiązania są zawsze najlepsze :) coś w tym jest.Minimalizm i proste roziwiązania są mi coraz bardziej bliższe, odkąd mam mniej czasu na myślenie w co się ubrać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu coś w tym jest:), chyba już wiem skąd mój ostatni pociąg do minimalizmu:).

      Usuń
  22. Prześlicznie wyglądasz. Taki zwykły letni, wygodni zestaw, w sumie Tobie w każdym idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem za innymi: butki rewelacja a Ty Ewo kwitniesz. Na pewno zwróciłabym na Ciebie uwagę, w tym niby prostym zestawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń