niedziela, 6 kwietnia 2014

VI spotkanie częstochowskich blogerek

W sobotę odbyło się szóste spotkanie częstochowskich blogerek.
Już od tygodnia przebierałam nogami nie mogąc się doczekać tego babskiego wypadu. Opieka dla dzieci załatwiona a mama wybywa!

Tym razem na spotkaniu było nas aż 18! Rozrasta nam się ekipa:). Z jednej strony to świetna wiadomość, z drugiej coraz trudniej na takim spotkaniu pogadać z każdą dziewczyną, i trochę zanika ta atmosfera "spotkania przy kawie" i związana z nią kameralność- zasiadłyśmy jak do małego wesela :).
I jak to jest, że na takich spotkaniach zawsze jest za mało czasu? Tak naprawdę to zdążyłam się nagadać tylko z Magdą, która siedziała najbliżej, z którą nie widziałam się cały rok, a z którą, m.in. z racji tego, że za parę dni będzie mamą, miałam niezliczoną ilość tematów okołodzieciowych do poruszenia.

Tradycyjnie już pomieściła nas zaprzyjaźniona Boulangerie, goszcząc nas słodkościami.
Aż mi ślina ciekła, ale niestety musiałam obejść się smakiem- moja Mała ma jakąś alergię, a z racji tego, że karmię piersią, odstawiłam większość produktów, które mogą powodować uczulenie. Stąd nie dla mnie pyszne serniki, kremy itp.

A na spotkaniu były: 


dalszy plan: 
pierwszy plan: 
Zuzia i Maja, Ewelina, Ada, Zuzia, Ewa i robiąca zdjęcie, nasz "przywódca" Paulina.

Paulina oficjalnie rozpoczyna spotkanie, witając nowe twarze:)


A później już ploty, pogaduchy i zdjęcia:)


















A poniżej przegląd:), czyli zdjęcia albumowe
Kalina i Paulina

Paulina i Sylwia


Emilka i Karolina

Majka i Zuzia

Ada i Ewelina

Ewa i Zuzia

Kasjana i Paulina

Sylwia i Aga

Ania i ja

ja i Magda

Karolina i Marta

i jeszcze upominki od firmy Celia




zdjęcia: Paulina i ja

22 komentarze:

  1. Mamie tez się coś należy...fajne takie spotkania...ślicznie wyglądacie dziewczyny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. BYło super, ale na kawę i ploty to się umówimy we dwie :) BTW na zdjęciu z przemową wyglądam na Robocop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko z Twoją urodą nie jesteś w stanie wyglądać jak robocop, nawet jakbyś chciała. Ale jak nie podoba Ci się zdjęcie to mogę usunąć.
      I rozumiem, że niedziela aktualna?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Coraz więcej:), niedługo to cały lokal będzie trzeba wynająć!

      Usuń
  4. fajne babskie i liczne grono ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super tradycja takie spotkania! Jakie jesteście wszystkie ladniutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne jest właśnie to, że to już tradycja:).

      Usuń
  6. Pięknie wszystkie wyglądałyście!! :) Też bym się z Wami spotkała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko to wracaj z tej mroźnej krainy!

      Usuń
  7. Gdzie można się dowiedzieć o spotkaniu z Wami? Bo informacja o tym znowu mi umknęła :(
    Dobrze, że za tydzień kolejne spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu od początku te spotkania organizują te same dziewczyny: Paulina i Kalina, jest grupa na fb i to stamtąd wiemy. Z tym, że do tej pory były to spotkania blogerek strikte modowych.
      Myślę, że kiedyś warto by było zrobić taki niezobowiązujący spęd, gdzie spotkałybyśmy się wszystkie.

      Usuń
  8. Same piękne kobietki :) Ja się na spotkania śląskich bloggerek nie pcham bo właśnie tam już jest sprawdzona "ekipa" i jakoś tak chyba dziwnie bym się czuła

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie ekipa Wam się rozrosła:) Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji uczestniczyć w takim spotkaniu, ale ze zdjęć na blogach wnioskuję, że to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze zazdroszcze Wam tych spotkan :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm szkoda ze nas nie bylo, bylam w Czestochowie w weekend :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny same znajome twarze!!! Duzo was i tak ma być! Pięknie

    OdpowiedzUsuń