piątek, 18 kwietnia 2014

spotkanie blogerek

Ostatnio miałam okazję uczestniczyć w kolejnym spotkaniu blogerek. Tym razem nie był to spęd modowy, a kosmetyczny, ale, dzięki uprzejmości Marty-organizatorki, zarówno ja, jak i Paulina miałyśmy przyjemność tam być.
Spotkałyśmy się w restauracji Ecru, gdzie można naprawdę dobrze zjeść (porcje są słuszne i smaczne).
Ja niestety nie posiedziałam za długo, bo moje Dziecię, które musiałam wziąć ze sobą, było bez humoru. Nadmiar cioć, hałasu i wrażeń to dla niej za dużo. A szkoda, bo chętnie posiedziałabym dłużej.
A na spotkaniu były: Marta- organizatorka, Paulina, Gosia, Gosia, Eliza, Magda, Justyna i Ania.



















i były też upominki:













20 komentarzy:

  1. Świetne takie spotkania! :) Życzę wesołych świąt! :) Zapraszam także na mojego bloga: http://www.slavko-p.blogspot.com/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spotkanie! Ile blogerek w naszej Częstochowie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było znowu Cię spotkać, Ewo:) Twoja Królewna była zdecydowanie największą atrakcją spotkania:))

    Ps. Będziesz miała coś przeciwko jeżeli skopiuję Twoje zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu padło hasło na spotkaniu, że kopiujemy na potęgę:), więc ja też część zdjęć wzięłam od dziewczyn:).

      Usuń
  4. Ładne zdjęcia umieszczasz na blogu,widać,że dbasz o niego i starasz się aby wyglądął jak najlepiej + wesołych świąt.

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tych spotkań...a firmy te bardzo lubię, często mam ich kosmetyki...pozdrawiam , Wesołych Świąt...

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy mamy najlepsze :):)
    Spotkanie wygląda na trochę chaotyczne :) Ale może to tylko na zdjęciach tak :) A upominki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spotkanie fajne upominki a dzidzia słodka ! ::)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam spotkania z blogerkami!
    Fantastyczne niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkanko napewno miłe i sympatyczne:D
    Wesołych Świąt:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam relacje z waszych spotkań ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. widać, że było miło :) i coraz więcej blogerek w Częstochowie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia i prezenty :) Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
    Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dojrzałam kosmetyki Eveline, są świetne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale urocze kompromitujace zdjecia hahahah !

    OdpowiedzUsuń
  15. Super się ogląda zdjęcia z takich spotkań ;-) Tyle pozytywnej energii można się od Was nachapać :D

    OdpowiedzUsuń