wtorek, 1 kwietnia 2014

red lipstick make me feel invincible

Trochę tak jest, że czerwień na ustach dodaje nam pewności siebie. Nie wyobrażam sobie szarej myszki z płomiennymi ustami. Czerwień ma moc, ogólnie jako kolor dodaje nam charyzmy i daje kopa do działania. A czerwona szminka zdecydowanie dodaje nam +10 do kobiecości. W zależności od tego, w co jesteśmy ubrane nada seksapilu, rockowego pazura albo powagi.
Kiedyś Wam pisałam, że ja akurat rzadko stawiam na mocny kolor na ustach, nie jestem do końca przekonana, mam wrażenie, że dodaje mi lat. No ale napis na koszulce zobowiązuje :)!

U mnie dziś połączenie, dzięki ramonesce ma właśnie lekko rockowy charakter. Tak chyba lubię nosić się najbardziej.

I przypominam o WYPRZEDAŻY- KLIK







ramoneska- new yorker%
spodnie- prezent
botki- elilu.pl
koszulka- bershka
torba- sinsay
szminka- manhatan

15 komentarzy:

  1. Fajna koszulka :)
    A czerwień na ustach zdecydowanie Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka i czerwona pomadka to strzał w 10 :) ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci w tej czerwonej szmince:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest czerwień jest moc :-))
    Ja osobiście czuję się źle z pomalowanymi ustami... wolę u siebie mocniejsze oczko :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha super pomysł na zestaw:) Jest moc :)
    Ja też rzadko maluje usta, przeważnie pomadką ochronną lub różową. Ale mam taką jedną superczerwoną i raczej się jej obawiam. Mam wrażenie że z moją raczej jeszcze młodzieńczą urodą wyglądam jak dziesięciolatka pomalowana szminka mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz, jest power i moc!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. KOCHANA JEST MOC!
    Wygladasz super

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw i Ty świetnie w nim wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw, swietnie w nim wygladasz, jest to rowniez moj ulubiony styl serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. rockowa dziewczyna, t shkirt przypadl mi do gustu, fajne fajne :)) takie na codzien :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ;) A czerwone usta pasują Ci! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia na tle tych belek wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkowicie się zgadzam z Twoją opinią na temat czerwonej pomadki, ja osobiście uwielbiam <3! Przepraszam, że to powiem, ale masz wspaniały biust ;o!! Mojego prawie nie widać :D. Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń