środa, 30 kwietnia 2014

karmel i czerń

Dużo ekoskóry. Taki tytuł powinien nosić dzisiejszy post. Bo i spódniczka, i torba, i kurtka, i buty oczywiście, to ta gorsza siostra prawdziwej skóry, ale, mimo wszystko, nie wydaje mi się, by ten zestaw był przesadzony. Brak wzorów, ograniczona ilość biżuterii sprawiają, że połączenie to nie przytłacza.
Dzisiejsza kompozycja kolorów, jak pewnie zdążyliście zauważyć, jest jedną z moich ulubionych i sięgam po nią bardzo często. Karmel i czerń moim zdaniem świetnie ze sobą współgrają, a do tego ja czuję się bardzo dobrze w ich towarzystwie. 
Spódniczka też na dobre zadomowiła się w mojej codziennej garderobie- trzeba czasem zaufać mężowi odnośnie zakupów:) i godzić się na jego wybory. 








A na koniec backstage:), czyli mistrz drugiego planu:)



spódnica- allegro
torba- mogato
kurtka- nn
buty- deichmann
top- sinsay
naszyjnik- promod

49 komentarzy:

  1. No bosko :) Połączenie kolorów faktycznie świetne. Muszę kupić taką spódniczkę bo jedyna ekoskóra jaką miałam była w tak masakrycznie niekorzystnym kroju że głowa boli :) Swoją drogą czemu mówi się na to ekoskóra nie mam pojecia - przy produkcji tego materiału do środowiska odprowadza się tyle chemikaliów że już chyba bardziej eko jest prawdziwa skóra :P Obrońcy zwierząt by mnie zjedli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej spódniczki jestem bardzo zadowolona, ma bardzo fajną długość- nie jest to typowe mini, ale też nie midi, jest taka w sam raz.
      Co do nazewnictwa to uważam podobnie, ale skoro się już tak przyjęło, to i ja używam.

      Usuń
    2. To może zaczniemy nazywać ekoskórę dermą? ;-)

      Usuń
  2. Fajny zestaw, pasują Tobie te wszystkie skórzane elementy! Powiem szczerze że torba bardzo bardzo bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki! A torba to i moje serce podbiła.

      Usuń
  3. Może i trochę tej eko skóry jest ale zestaw na pewno nie jest przesadzony, fajnie to razem wyszło, butki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna spódnica!!! :) Wyglądasz pięknie, ja bym tylko włożyła top do spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kochana. Sama nie wiem, czemu bluzka nie jest 'w'.

      Usuń
  5. swietny zestaw,i kolory rewelacyjne, torba jest mega wypas.Co do Twoich objekcji ze duzo sztucznej skory- jezeli by bylo wszystko w jednym kolorze to faktycznie moze by byla pezesada al tak jak Ty to skomponowalas jest super. Drugoplanista rosnie jak na drozdzach, pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kolory bezpieczne, ale naprawdę lubię to połączenie.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. bardzo ładnie, zamierzam kupić sobie taką spódniczkę z koła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam taką jak moja, sprawdza się:).

      Usuń
  7. Super spódniczka i fajne buty.
    Ostatnie zdjęcie - urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie jest mega :) fajnie, ze zrezygnowalas z biżuterii bo dzieku temu nie jest tandetnie tylko z klasa :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewcia stylizacja jak najbardziej na TAK!
    w butach się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a buty to już bardzo star nabytek, bo chyba sprzed 3 lat:).

      Usuń
  10. Podoba mi się połączenie karmelu i czarnego.Buty i rajstopy w jednej tonacji dodatkowo dają efekt dłuuugich nóg. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, przy moich dość krótkich nogach staram się je właśnie choć trochę wizualnie wydłużyć.

      Usuń
  11. Dla mnie trochę za dużo "dermy", ale zestawienie kolorystyczne super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Derma- no tak to jest właściwe określenie:).

      Usuń
  12. bardzo fajne zestawienie kolorystyczne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zachwyca mnie połączenie spódniczki i torby! Ja moją najbardziej lubię w połączeniach właśnie ze skórzanymi spodniami ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona ma w sobie coś takiego lekko rockowego, że chętnie się ją łączy z innymi skórzanymi elementami:).

      Usuń
  14. Spódniczka świetna :) i szpilki piękne, śliczny zestaw, a ostatnie zdjęcie przeurocze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również.

      Usuń
  15. dodałabym jeszcze jakiś kolorowy element :) poza tym jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym, ale jakoś te dwa kolory dla mnie tak harmonijnie współgrają, że nie chciałam juz wprowadzać zamętu:).

      Usuń
  16. Ja lubię skórę ekologiczną, bardzo ładna kurtka, super wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna mama z Ciebie, zestaw bardzo mi się podoba, kolory nude, czy też brązu z czarnym uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu za te miłe słowa.

      Usuń
  18. Osobiście staram się unikać czerni albo jeśli już to właśnie przełamać ją czymś jasnym. Zatem to zestawienie jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A ja ostatnio coś wracam do czerni, choć dość długo jej unikałam.

      Usuń
  19. Cudowna stylizacja i przepięknej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przyjemny zestaw, kurteczka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódniczka obłędna;ślicznie w niej wyglądasz; tylko skoro dobrze się w niej czujesz to może następnym razem skusisz się na spodnie ze sztucznej skóry? ;-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewo, promieniejesz non - stop, a mistrz 2 planu - uroczy. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń