wtorek, 8 kwietnia 2014

elegancki róż

A tak wyglądam, gdy się wystroję:). Szczerze mówiąc chętnie wkładałabym szpilki częściej, podobnie z żakietami, spódnicami itd, ale strój ma służyć okazji a nie odwrotnie. Absurdem byłoby eleganckie obuwie na moich wertepach. Ale kiedy już nadarza się okazja, to lubię siebie w takim bardziej eleganckim wydaniu. 
I, paradoksalnie, im mniej mam okazji, by nosić eleganckie ciuchy, tym bardziej mnie przyciągają- w sklepach internetowych zamiast botków oglądam szpilki, na witrynach sklepowych podziwiam ołówkowe spódnice i przylegające sukienki.
A pewnie, jak wrócę do pracy, to mi się odmieni. Serdecznie dość będę miała szpilek i żakietów.
I zrozum tu kobietę.

Zestaw, jak się pewnie domyśliłyście, przygotowany na blogerskie spotkanie, z którego relację możecie przeczytać poprzednim poście. Płaszczyk to teoretycznie zaprzeczenie tego, co lubię- ten rozbielony róż jest zupełnie nie w moim stylu. Ale co ja poradzę, że polubiłam go odkąd tylko zobaczyłam go na wieszaku:)? Głównie przez fason- prosty, pudełkowy, ale może właśnie ten róż spowodował, że mnie zauroczył:). A pod spodem żakiet w stylu Chanel, rozkloszowana spódnica i neonowa biżuteria.
Ciekawa jestem co sądzicie o mnie w takim wydaniu:).












zdjęcia: Paulina



płaszcz- reserved
marynarka, spódnica- allegro
torba- zara
buty- nn
pierścionek-h&m
naszyjnik- mohito

73 komentarze:

  1. BOSSSSSSSSSSKO!!!!!
    I ta podeszwa szpilki do płaszcza - jauć jak piknie!!!!!

    A - i świetnie się skomponowałyście z Pauliną :)))))

    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Pauliną stwierdziłyśmy, że wyglądamy jak dwa cukierki:)- atak różowego ze zdwojoną siłą.
      I dzięki wielkie:).

      Usuń
  2. Ale fajny zestaw, wszystko tak ładnie dobrałaś. Zdjęcia też świetnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia to zasługa Pauliny:), w końcu miałam dobrego fotografa:).

      Usuń
  3. Ale laska z Ciebie :) ślicznie wyglądasz :) przepięknie Ci w tym różu :) tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! Bardzo kobieco. :) Świetny płaszcz.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny żakiet i idealnie do Ciebie pasuje:)
    Ale się dobrałyście kolorami z Pauliną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto by pomyślał, że to róż będzie kolorem który nas zgra:).

      Usuń
  6. Cudnie wygladasz. Plaszcz jest przepiekny

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNIE WYGLADASZ KOCHANA! To chyba moje ulubione połączenie! O tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wolę róż z szarością, ale z czernią też daje radę:).

      Usuń
  8. obie macie klasę. ładny różowy płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina bez wątpienia, a ja się staram:).

      Usuń
  9. Wyglądasz FANTASTYCZNIE ! :) Sama teraz oglądam się za bardziej eleganckimi rzeczami, bo... nadszedł już ten czas + strasznie zainspirowałam się ostatnio pewnym serialem i bardzo chciałabym się zacząć nosić trochę inaczej :) Ale póki co trzeba dojść do dobrej formy :) PS. Piękne zdjęcia!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewelinko. A co to za serial?

      Usuń
    2. Single Ladies - amerykański kanał VH1 bodajże :)

      Usuń
  10. wyglądasz pięknie :)) płaszcz baaardzo mi się podoba! Szukam takiego kroju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Jak coś to w nife są żakiety o podobnym kroju.

      Usuń
  11. Cudownie :))))))))))
    Kobieco..kwitnąco...sama mogłabyś doradzać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu kiedyś chciałam nawet dokształcić się w takim kierunku- doradcy, personal shoppera, ale jakoś nigdy się nie złożyło.
      Dziękuję Ci za miłe słowa.

      Usuń
  12. Mam to samo - w pracy już po 4 tygodniach mi się koszule znudziły :) A teraz do nich wracam. I uwielbiam spódniczki, nawet na co dzień :)
    Bardzo spodobał mi się ten różowy płaszczyk. Czasem też mam ochotę tak zaszaleć, kupić coś cukierkowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, chyba coś w tym jest, że kusi nas to, czego nie możemy mieć, nawet odnośnie ubioru. A przesyt następuje bardzo szybko.

      Usuń
  13. Zdjęcia wyszły cudownie, z resztą pięknie wyglądałaś! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madzia! I dziękuję za podkład, zadziwiająco fajny jest.

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz!! Cudowny płaszczyk....cały zestaw piękny :-))) (i się nie podlizuję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, płaszczyk uroczy, cudne szpilki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja idealna! <3
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie wyglądasz w różu! Bardzo świeżo, kobieco. Miła odmiana przy zwykle stonowanych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu! Muszę chyba częściej sięgać po kolory.

      Usuń
  18. hej :) już bardzo długo odwiedzam Twojego bloga, bo wydajesz sie mega sympatyczna i jakoś mnie tu ciągnie. Przepięknie wyglądasz w stroju z tego posta. Masz super figurę tylko czasami ukrywasz talię pod zbyt szerokimi i niedopasowanymi bluzkami, i spodnie też czasem Ci wiszą i odstają tam gdzie nie powinny. Spróbuj to zmienić i ubierać bardziej dopasowane rzeczy a będzie pięknie! Pozdrawiam Cię serdecznie i podziwiam że jestes taką śliczną zadbaną mamuśką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim dziękuję!
      Za odwiedziny, za miłe słowa, i za rady.
      Z tą talią- to po prostu jej nie mam, tzn gdzieś tam pod wałkami tłuszczu się czai, ale właśnie pociążowy brzuch dość mocno powstrzymuje mnie przed noszeniem przylegających ciuchów. Choć pewnie luźniejsze ciuchy tylko dodają mi kg, zamiast odejmować. Postaram sobie wziąć Twoje rady do serca.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Piękny elegancki set. Cudny ten płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Cię i nie tylko w wersji takiego cukiereczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. KAPITALNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. prześlicznie wyglądasz w tym zestawie :) płaszczyk jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewo, kupuję Cię w całości. Niech inne młode mamy biorą z Ciebie przykład. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam!

      Usuń
  24. sto procent elegancji!! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj Ewa Ewa
    Wciskasz nam tu kity , ze Ty taka zwyczajna , ze ten Twòj lajf taki szary i po touch wiejskich drogach sie toczy ...
    Ale ja sie odpicujesz to szczena w dół! Olśniewasz urodą !!! Ogldałam juz u Pauliny Te Twoje wydanie i jestem oczarowana !!! Nogi , włosy i Twarz - jesteś piękna kobieta Ewo :):):)
    PlasZcz dzięki kolorowi oryginalny i przyciagajacy wzrok !!!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo taka prawda:), ale jak już wydobędę się z tego mojego błota i wertepów na bruk, to jakoś człowiek wyglądać musi:).
      Dziękuję za tyle miłych słów, to miód na moje serce.

      Usuń
  26. Tak patrze, że rzeczywiscie pasek moglam jakis ubrac ;) u Ciebie rewelka, obie wygladacie super.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny kolor różu, jest bardzo elegancko. Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładny zestaw :) różowy płaszczyk dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kobieta zmienną jest:)
    A zestaw idealny:) Fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna marynarka i płaszczyk:))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Marynarka jest super:)Bardzo elegancka młoda mama;)

    OdpowiedzUsuń
  32. woooooow jak super wyglądasz,jestem pod wrażeniem modelki i zdjęć:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz przepięknie. Obejrzałabym się za Tobą na ulicy z pewnością. Z podziwem i zazdrością lekką nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ewuniu, wyglądasz cudownie! Uwielbiam Cię dla odmiany właśnie w tych eleganckich zestawieniach! Ja tęsknię na co dzień za możliwością wystrojenia się ;d cudowny płaszcz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję Wam wszystkim za tak liczne i miłe komentarze:).

    OdpowiedzUsuń
  36. Bună vreau sa stiu de unde pot cumpara sacoul cel alb pls

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń