czwartek, 10 kwietnia 2014

cross

Po poprzednim, eleganckim poście, znów przychodzi pora na szarą rzeczywistość. Codzienny zestaw na codzienny spacer, czyli tradycyjnie już strój dostosowany do okoliczności. Na dworze zrobiło się buro i dość chłodno, więc dobrze, że nie schowałam jeszcze botków zbyt głęboko. W końcu kwiecień jest dość nieprzewidywalny, więc warto mieć jeszcze ciepłe rzeczy w pogotowiu.

Co do zestawu to składa się on głównie z wyprzedażowych łupów. Spodobało mi się u Corby podsumowywanie, ile w sumie kosztowały poszczególne zestawy. Sama poluję na okazje, więc aspekt cenowy jest dla mnie bardzo ważny. Dzisiejsze ubrania kosztowały mniej niż 200 zł.  Myślę, że skoro wliczamy w tę kwotę i kurtkę i dodatki, to suma ta jest wyjątkowo niewysoka.
Co sądzicie o takim cenowym zestawieniu przy poszczególnych wpisach?









kurtka- new yorker%- 70zł
treginsy- bershka%- 30zł
bluzka- chiński market- 20zł
komin- takko 15zł
torebka- sh 5zł
buty- elilu.pl 50zł
całość: 190zł



25 komentarzy:

  1. szalik bardzo mi się podoba, ale brakuje mi troszkę kolorku::) a botki bardzo fajne:) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek spodni :) I faktycznie cena bardzo fajna jak na zestaw z kurtką :) Ja przeważnie podaję ceny, gdy pokazuję bez kurtki bo akurat przeważnie noszę tę za którą dałam aż 129zł i nie było żadnej zniżki. Oj bolało ;) Ale jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look :) powiem Ci szczerze, że mam mieszane uczucia co do podawania cen. Z jednej strony mi się podoba bo jeżeli jakaś rzecz mnie zauroczy to chcę wiedzieć ile kosztuje i czy warto zacząć poszukiwania w celu kupna ale z drugiej strony nie potrzebuje znać cen bo nie oglądam blogów tylko po to by patrzeć, która z Was więcej wydaje na ciuchy czy mniej a która dostaje je w prezencie :) także nie wiem do końca co powiedzieć na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uważam, że to fajne.
      Zwłaszcza jak ktoś potrafi się ubrać niedrogo i do tego tak fajnie - Ewa to właśnie pokazuje.
      Nie chwali się butami za 2,5 tys., więc cel podawania cen jest dla mnie inny i zasadny :)

      Usuń
    2. Ja na przykład podaję miejsce zakupu i cenę by pokazać że można skombinować fajny zestaw np. za mniej niż 200zł. A nie po to by pochwalić sie na co mnie stać. Dlatego też widze ze ceny podają dziewczyny o podobnym pomyśle na bloga. Te które ubierają się w głównie w to co dostaną od sponsorów lub kupują drogie torebki już niekoniecznie :) chyba by uniknąć pytań skąd na to mają ;)

      Usuń
  4. super wyglądasz:)

    Zapraszam na świąteczny konkurs:)
    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/2014/04/swiateczne-rozdanie-z-rosewholesale.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw spacerowy świetny, szaliczek porywam... Co do cen, nie wiem... Kiedyś czytałam, że nie powinno się ich pisać, ale to z drugiej strony to Twój blog i Ty tu rządzisz. Pozdrawiam piękną młodą mamę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super modny zesatw! Jak zawsze! pastelowe spodnie idealne
    Pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się..."zwyklak", ale ma pazur...
    i spodnie są wystarczającym "akcentem kolorystycznym" jak dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś zamieszczałam ceny tego, co mam na sobie i wszystko było spoko kiedy na początku blogowania wrzucałam zestawy składające się z tanich lumpeksowych zdobyczy :) Z czasem zaczęłam dostawać rzeczy w ramach współprac, sama też kupowałam dodatki droższe niż przeciętnie i uznałam, że podawanie wartości zestawu byłoby niestosowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że dół zrobiłaś jasny kochana. Jest bardzo ciekawy kontrast kolorystyczny :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna stylizacja<3

    Wszystko jest świetne i wygląda niesamowicie.
    Bardzo mi się podoba taki set!
    Pozdrawiam Bambi, x

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna kurtka <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naturalnie, minimalistycznie, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super
    całośc idealna na wiosenny spacer :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł z tymi cenami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie zwyklaczki :-) super komin :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo prosta, ale i swietna stylowka :))

    Pozdrawiam cieplutko ;))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz!
    Ja też nie schowałam jeszcze moich ulubionych botków ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne treginsy :) Super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. chusta nie w moim stylu bo ni elubie motywu krzyza. a co do cen outfitow... hmm ciezki temat, mam mase tanich rzeczy np. buty z ebaya za 1€ ale mam tez kilka drozszych designerkich np par butow i cnie chce zeby ludzie mysleli o mnie jak o snobce ktora stac tyle wydac na ciuchy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry pomysł z podawaniem cen zestawów. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Wam za wszystkie opinie. Myślę, że od czasu do czasu będę podawać ceny, może nawet stworzę taką zakładkę: zestawy poniżej 200 zł i od czasu do czasu coś wrzucę.
    Będzie to jakiś kompromis pomiędzy niepodawaniem cen w ogóle a podawaniem ich przy każdym poście.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie wyglądasz i lubię taką "szarą rzeczywistość" w Twoim wydaniu:) Ceny możesz jak najbardziej podawać, zwłaszcza że te ciuchy nie kosztują majątku i są dostępne dla większości z nas. Gdy podasz cenę warto ruszyć dupkę i podreptać do danego sklepu z myślą że można kupić coś fajnego w dobrej cenie:)

    OdpowiedzUsuń