sobota, 29 marca 2014

błękit i pomarańcz

Żeby nie było, że tylko limonka zawładnęła mną na wiosnę. Jak widzicie pomarańczowy kolor też nadal lubię (czyli pozostajemy w temacie cytrusów). A wprawne oko dopatrzy się w tym zestawie i hitu tej wiosny, czyli odcienia 'baby blue'.
Ja postawiłam na mocny kontrast, bo właśnie ten rozbielony błękit torebki i koszuli przełamałam mocną barwą spodni i szalika. Mi się bardzo spodobał ten efekt, gdzie pastele nie grają głównej roli, a jedynie stanowią ciekawe tło dla wyraźniejszego koloru. 





koszula- h&m
torba- new yorker
buty- reserved
top- cubus
spodnie- nn (szafa.pl)
kurtka- nn

10 komentarzy:

  1. świetne spodnie, lubię pomarańcze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, mnie nie jest tak dobrze w pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny pozytywny zestaw :) Też muszę się w końcu przekonać do pasteli :)
    Choć nie wiem czemu nienawidzę błękitnych ubrań. Nie wiedziałam że to hit sezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udane połączenie kolorów, idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki smaczny zestaw! Zwłaszcza przez te beże... Nie lubię cytrusów na sobie, ale na kimś jak najbardziej. Tobie w nich bardzo do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wygladasz cudownie :) ten pomarancz jest ekstra :) a ja nie wiem czy jestem jakas inna czy co ale baby blue mnie nie kreci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moge uwierzyć, że udalo mi się do ciebie Ewuś dotrzeć jeszcze dzisiaj! Cudny kolorek! przypomniałas mi, że mam spódnice w takich barwach, choc u mnie wiosna weszła mietą póki co! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie połączyłaś kolory...pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie pomarańcz :) więc twoja propozycja bardzo mi sie Ewo podoba . Ja mówiłam ze baby blue mnie nie kupi tej wiosny , a kupiłam niebieska koszule ... i zaczęła za mną chodzić torebka ... Na lato ;) tyle ze jeszcze nie wiem mała , duża ?! No jaka ?!?!?!
    Pozdrawiam Śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wiosenna stylizacja ;)


    Zapraszam do mnie http://www.stylizacjeewy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń