poniedziałek, 25 czerwca 2012

pistacja

Czy macie w swojej szafie ciuchy, które, mimo początkowej euforii, ostatecznie leżą nieruszane?
U mnie tak jest (choć powinnam chyba napisać było) z tym właśnie pistacjowym wdziankiem. Upolowane, zakupione leżało przez dwa miesiące nienoszone. Nie mogłam się przekonać, ciągle coś mi nie pasowało. W końcu po drobnych przeróbkach (wyprucie poduszek, zlikwidowanie przednich falban) debiutuje jako żakiet na codzienne wyjście do pracy.
Kolor ma rewelacyjny, do tego ciekawe detale- fałda materiału z tyłu, zamki itp. więc chyba się jednak do niego przekonam. Ciekawa jestem Waszych opinii:)















wdzianko- retrovintageshop.pl
spodnie- stradivarius
buty- fleq.pl
torebka- f&f

28 komentarzy:

  1. Idealnie leżą na Tobie te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie zatkało jak zobaczyłam zestaw na szafie - wdzianko-marynarka jest c u d o w n a :) Te zipy, kolor, fason - nic tylko podziwiać głośno :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie pistacje, a pod taka postacia uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wdzianko świetne i ze względu na kolor i na krój i zamki

    OdpowiedzUsuń
  5. super wdzianko,takie inne, ciekawe,o bardzo fajnym kroju i kolorze :-)ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy, niebanalny, a do tego ten kolor! :) też tak mam z ciuchami, czasami odkrywam je dosłownie po latach i nastepuje nagły zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Noś je często.Jest po prostu "inne" , mnie bardzo podobają sie tego typu ubrania, no i kolor....mrrrrr!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna długa marynarka-wdzianko, oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie:) śliczne buty i to wdzianko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne wdzianko, choć bardziej przypomina płaszczyk niż żakiet. Ale wyglądasz bardzo ładnie, więc zdecydowanie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim skromnym zdaniem to wdzianko jest rewelacyjne!Pomijając świetny kolor krój ma obłędny,bardzo oryginalny-sama bym taki chciała phi:D;):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie rewelka !!! Piękna "marynarka" ..... a Ty w niej wyglądasz uroczo :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. cokolwiek to jest ( bo to takie na pokroju marynarki i płaszcza :D ) - pięknie Ci w nim! jest obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ktoś kto je zaprojektwał/uszył miał gest z tymi detalami o których pisałaś, musiał ciekawie wyglądać :) teraz jest obłędny!!! zarówno pod względem koloru jak i wspomnianego kroju.
    Ileż u mnie w szafie zalega ciuszków których pewnie nigdy nie założę, z różnych powodów, a trzymam bo a nóż widelec..... są to głownie sukienki :) które mi się podobają na wieszaku, sąsiadce, modelce a sama jakoś się nie czuję w nich ok więc leżą.....czy eleganckie koszule .... podobnie jak sukienki ewentualnie od świeęta wykorzystuję w tzw "kościółkowe" zestawach... mam morze t-shirt'ów chodzę w 4-5 itd...

    OdpowiedzUsuń
  15. wdzianko genialne!!! świetny łup :) a Kochana tez mi się zdarza, że czasami coś kupię w euforii z zachwytem niosę do domu - wkładam do szafy i... i leży tam nie noszone...eh...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz ZNAKOMICIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, taki marynarko-płaszczyk. super się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny żakiet :)

    zapraszam do mnie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Viosenko, jeszcze raz dzięki za biżu! Wdzianko zdecydowanie powinnaś nosić, bo wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjne! i te buty <3 :)
    obserwuję i zapraszam: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie nominowałam Cię do nagrody Versatile Blogger Award - więcej u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super;) ten kolor rzeczywiście śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkowicie urzekł mnie ten żakiecik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta marynarka jest fantastyczna!! Zazdroszczę baaaardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  25. całość jakoś mnie nie porwała, ale bardzo ciekawy tył ma ta marynarka ;) lubię takie nietypowe rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń